måndag 25 februari 2013

Cooking Candy Canes

Den här veckan kommer ytterligare en ny grej. Det känns som om jag är väldigt inne på nya grejer just nu, men så kom jag på att jag har inte ritat så många GUGar än så allting är väl egentligen nytt! Förutom så de som ligger här på bloggen så har jag bara ritat en fem, sex stycken som inte blivit färglagda än.
Denna gången kände jag för att sätta min GUG i en mer konkret situation. Förut så har de ju mest bara stått där som några slags mannekänger och visat upp sina ursnygga kläder, men nu så ville jag att det skulle hända något mer. För er som sitter där hemma och undrar vem jag är så kan jag säga att den här GUGen liknar mig när jag bakar cupcakes. Jag brukar också sätta upp håret i två tofsar och jag har alltid mitt handgjorda förkläde på mig. Jag hoppas att ni gillar henne, kram!


There's another new thing this week. It feels as if there's allot of new stuff right now, but then again, I haven't really painted so many GUGs yet so I just guess that everything is new really. I have only painted like five or six GUGs except for those who I have put on this blog.
I felt like putting my GUG in a more concrete situation this time. Usually they just stand there like some kind of mannequin and show their fabulous clothes, but this time I wanted for something interesting to happen. If you're sitting at home and wondering who I am, I can tell you that I kind of look this GUG when I'm baking cupcakes. I often put my hair up in two pigtails and I always wear my handmade apron. I hope you like her, hugs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar