måndag 4 mars 2013

Speed paint!


Det här är min första speed paint och jag gjorde den egentligen mest för att testa och för att det verkade kul. Jag kan säga att det var otroligt roligt! Jag blev så där nervöst bubblig i magen av förväntan när jag laddade in filmerna i datorn för jag ville så gärna se hur det blev. Lite besviken blev jag dock när jag upptäckte att jag håller handen för det målar hälften av tiden, men som sagt, det får man väl räkna med de första gångerna! Jag hoppas i alla fall att ni tycker om den och lämna gärna synpunkter på vad jag kan förbättra till nästa gång! Kram
 This is my very first speed paint which I did mostly because I wanted to try it and because it seemed like fun, and it was a lot of fun I can tell you! My entire belly filled up with butterflies as I transferred the films to my computer because I really wanted to see the result. I became somewhat disappointed when I discovered that I covered what I was drawing half of the time, but what would you expect from the first few times! I still hope you like and you are more than welcome to leave some feedback so I know what to improve to next time. Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar