måndag 11 mars 2013

Greg the gardening guy

Som jag nämnde för två veckor sedan så är jag lite inne på att försätta mina GUGar i en mer konkret situation. Den här GUGen är faktiskt baserad på mig, den med, tro det eller ej. Om jag inte minns fel så krattade jag löv hos min mormor förra hösten med hjälp av mina två yngre syskon och då tog min lillasyster ett kort på mig när jag stod i ungefär den här positionen med en kratta i handen, en något brungrön jacka och matchande mössa. Jag såg visserligen en aning mer bedrövad ut, men ändå.
Den här GUGen finns även den som en speed paint på min Youtube-kanal asjacanna. Ni får ha det så bra så syns vi igen nästa vecka!
As I mentioned two weeks ago, I kind of have thing for putting my GUGs in a more concrete situation. I have actually based this GUG on me too, believe it or not. If I'm not wrong I was raking leafs last autumn at my grandma's with the help of my two younger siblings when my sister took a photo of me when I stood almost like this with a rake in my hand, a brown-green jacket and a matching hat. I might have looked a little more distressed, but still. You can see a speed paint of his GUG too on my youtube-channel asjacanna. Take care and I see you again next week!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar