måndag 25 mars 2013

Foxy Roxy!

Den här GUGen skissade jag upp på min historialektion i förra veckan och den blev så bra så jag var tvungen att överföra den till Copic-papper och färglägga den. Jag fortsätter i samma spår som förra veckan med skuggningen, men har nu gått över till ett par andra ögon. Jag vet inte hur länge de håller i sig, för att ögonen var liksom en del av själva GUGen. Det känns bara som att jag glider längre och längre ifrån den ursprungliga idén så vi får se som sagt vad som händer och sker. Det här är i alla fall resultatet och jag kan bara hoppas att ni gillar henne! Ta hand om er nu!
Den här GUGen finns även som en speed paint på min Yotube-kanal asjacanna.


I made a sketch for this GUG during my history lesson last week and she turned out so good I just had to transfer her to some Copic paper and colour her. I continue down the same road with the shadowing, but I'm trying out a new pair of eyes. I don't know how long they will stick because the eyes were sort of a part of the GUG itself and now it just feels like I'm drifting further and further away from the original idea. We'll just have to wait and see what happens really. Anyway, this is the result and I hope that you like her! Take care everyone!
You can find a speed paint of this GUG on my Youtube channel asjacanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar