måndag 1 april 2013

Aponi

Den här GUGen hade jag jätte problem med. Ingenting gick som det skulle, men det lyckades ändå ordna upp sig på slutet. Jag körde på ett Pocahontas-tema den här gången, men i lite egen tappning. Kanske är det lite mera av en blandning av Pocahontas och Connor från spelet Assassins Creed nu när jag tänker efter. Om ni undrar vad det där gråa uppe i högra hörnet är så är det skissen till en måne som jag funderar på att göra. Jag har aldrig gjort bakgruner förut, så jag är väl lite skraj för att prova det.
Jag har gjort en speed paint även för denna GUG och den finns att hitta här. Ha det så bra nu!
I had massive problems with this GUG. I didn't get anything right, but it still ended up pretty good somehow. I went for a Pocahontas-themed GUG, but in my own style. Now that I think about it, she is more of a mixture between Pocahontas and Connor from the game Assassins Creed. If you are wondering what that grey thing in the upper right corner is, then I can say that it is a moon I am thinking of doing. I have never done backgrounds before and I am a little scared to try it too. 
I have made a speed paint for of this GUG too and it can be found right here. Take care now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar