torsdag 16 maj 2013

A quick update

Hej allihopa! Här kommer en liten uppdatering på vad som pågår här på bloggen just nu, vilket inte är så mycket om vi ska vara ärliga. Som ni kanske har märkt så var det ett tag sedan jag lade upp en ny GUG och det är inte helt utan anledning. Jag har haft väldigt mycket att göra på sistonde med alla läxor och dylikt så jag har inte riktigt hunnit med. Denna vecka har jag dessutom drabbats av en rejäl förkylning så då har jag knappt orkat ta mig upp ur sängen. Snart är det sommarlov i alla fall så då kommer jag förhoppningsvis ha mera tid och kunna fortsätta måla GUGar, så ni får ha lite mer tålamod så hörs vi snart igen! Kram

Hello everybody! I'm here to bring you an update on what's happening on the blog, which isn't much really. You may have noticed that I haven't uploaded anything the latest days and that's is not without explanation. I have been really busy lately with my home works and stuff so I have haven't really had the time, or energy, to paint any more GUG's. I have also had a massive cold this week and I could barely get out of bed. The summer break is coming up pretty soon so I will hopefully have more time to draw some GUG's then. You guys will just have to be a little more patient and I will see you soon! Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar